top of page
Featured Posts

Let's start!

Mijn allereerste blogpost!

Ik wilde in dit eerste artikel uitleggen waarvoor dit is en wat ik doe.

Ik ben Sietske en ik zit in de tweede klas van het gymnasium. Bij ons op school kun je in de gymnasiumklassen meedoen aan een ´excellentieprogramma´. Dan ga je vanaf de kerstvakantie tot aan de zomervakantie werken aan iets dat je interesseert. Ik ga me verdiepen in de wereld van de journalistiek. Ik had bedacht om een blogje bij te houden en dan elke week een stukje te schrijven wat ik die week geleerd heb, dit zet ik iedere zaterdag online, en dan soms tussendoor een vlog of iets anders. Ook de interviews en mijn geschreven artikelen wil ik online zetten. Ik hoop dat het me lukt!


Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Follow Me
bottom of page