top of page
Featured Posts

Weekly Post

Weekly Post

Deze week heb ik behoorlijk veel gedaan. En ik heb superleuk nieuws.

Ik ben deze week aan de slag gegaan met het onderwerp: fotografische journalistiek. Ik heb een hele tekst getypt en informatie opgezocht. Deze komt nog bij arikelen en interviews. Ik heb deze week niet echt heel veel te doen dus ik dacht na om nog wat extra te doen.Toen kwam ik op het idee om deze maand nog wat anders te doen: ik wil iemand intervieuwen en kijken hoe het er nou aan toe gaat op zo'n redactie! Ik heb contact gezocht met een journaliste, en zij wil mij verder helpen! Ik heb alles met school geregeld en ik kan daar aanstaande maandag al komen! Ik heb er nu al superveel zin in!

Tot volgende week!


Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Follow Me
bottom of page