top of page
Featured Posts

Weekly Post

Hoi,

Ik heb echt al heel lang niet gepost op mijn blog...Sorry!

Ik was afgelopen weken druk met mijn uitwisseling naar frankrijk. Ook ben ik vorige week naar frankrijk geweest en deze week is mijn uitwisselingsmaatje hier. Ik ben deze week begonnen aan een verslag over mijn uitwisseling. Datr is dan ee soort van tegoed voor alles wat ik heb gemist. Ook heb ik contact gehad met een journalist uit zwolle. Ik mag langskomen warneer ik wil en ik mag hem vragen stellen en een dag meelopen. Ik heb het nu best wel druk met school, maar ik ga zeker komende weken een plekje vrijmaken om dat te kunenn doen. Ik heb al heel veel goede ideeën en heb heel veel zin om weer verder te werke aan mijn project.

Tot volgende week!


Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Follow Me
bottom of page